2012. február 29., szerda

399 pixel széles képek ?

LEÁRAZTAM! Nature fehér kabát - Jelenlegi ára: 1 500 Ft
Eladó a képen látható Nature fehér  vízlepergetős kabát.
A beleírt méretek szerint L-es, de Én M-es méretű vagyok, így M-L méretre ajánlom.
Végig cipzáros. Kis hibája van, hogy a cipzár 3 foga hiányzik. Én nem cseréltettem ki, hanem egy cipzár végelzárót rakattam rá. Ha sállal használod nem is látszik(fotóztam).  2 külső és 2 belső cipzáros zsebe van. Thermo a bélése. Lecipzározható kapucnija volt, de azt sajna nem találtam meg : ( Ezért ennyi az ára.
Csak ajánlott levélként postázok!
Sima levélként csak saját felelősségedre postázok!
Pontos postafeladási összeget csak csomagolás után tudok mondani!


Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2012-02-28 00:48
. LEÁRAZTAM! Nature fehér kabát - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Fontos